sunnuntai 18. tammikuuta 2009

Valot


Ahhaa! Mä keksin sen jutun miten kaikki saa hereille leikkimään mun kaa. Makuuhuoneen nurkassa lattialla on sellainen nappi, että kun sitä painaa niin kaikki herää. Painoin sitä tassulla aivan vahingossa yhtenä yönä. Äiti heräsi samantien ja kysyi: "Kuka sytytti valot?". Minähän tietenkin onnellisena katsoin palvovin silmin äitiä sängyn päästä: Ihanaa äiti heräsi! Kiipesin samantien sänkyyn ja annoin suuren pusun: "Äiti tule leikkimään mun kanssa!". Illalla ne tylsimykset taas sammutti kaikki valot ja meni peiton alle nukkumaan. Mä siinä ensin touhotin itsekseni, mutta totesin että pimeässä yksin leikkiminen on niin TYLSÄÄ! Joten menin makuuhuoneeseen ja painoin taas sitä nappia ja valot syttyi. Painoin nappia uudelleen ja uudelleen ja uudelleen, oli niin kivaa! Sitten äiskä heittäytyi tylsäksi ja veti johdon pois seinästä, blääh! Noi mun ihmiset vaan nukkuu öisin. Tänä aamuna päätin kokeilla uutta tekniikkaa: Kiipesin sänkyyn ja annoin aivan heeervotttoman valtavan pusun äiskän naamalle, heräsi!

Ei kommentteja: